درباره ما

شرکت لهراسب دارو فارمد در سال2004 با هدف تهیه، تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی تأسیس گردید. کیفیت بالای محصولات ارائه شده توسط این شرکت موجب رضایتمندی مصرف کنندگان و همچنین رشد سریع شرکت در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی شده است.

در راستای فلسفه شرکت لهراسب دارو فارمد که هدف آن فراهم سازی محصولات آرایشی مرغوب و مطابق دامنه سلایق مشتریان می باشد، محصولات آرایشی ” لهراسب دارو فارمد ” به بازار ارائه شده که نتیجه پیشرفته ترین تحقیقات متخصصان این برند است باعث شده تا کسانی که حساسیت های بالایی دارند رو به محصولات این شرکت بیاورند.

محصولات ما تمامی مجوزهای بهداشتی را دارند تا حافظ سلامت پوست بانوان باشد، درپی استفاده از محصولات آرایشی ” لهراسب دارو فارمد ” عدم گزارش ضایعات پوستی و رضایت مصرف کنندگان حاصل گردیده .

کیفیت بالای مواد اولیه محصولات آرایشی شرکت ” لهراسب دارو فارمد ” احساس سبکی و ابریشمی بر روی پوست می آفریند، از آنجایی که زیبایی و کیفیت بالای محصولات در زمینه های دسته بندی و طراحی مدنظر بوده است تمام آیتم های مورد نیاز برای دو چندان کردن زیبایی و فسونگری بانوان و همگونی ظاهری در پک کامل محصولات آرایشی رعایت شده اند .

با توجه به رقابتی شدن هر چه بیشتر این بازار، همواره افزایش تنوع محصولات همراه با کیفیت برتر سر لوحه اقدامات شرکت می باشد. همکاری با شرکای صاحب نام و اخذ نمایندگی دو شرکت ایتالیایی  موجب اطمینان خاطر مصرف کنندگان و موفقیت شرکت شده است.

در سال 2017 شرکت موفق به ثبت شرکت Supervision در سازمان غذا و داروی ایران شد و به این ترتیب فعالیت در زمینه ارائه لنزهای طبی توسط این شرکت آغاز گردید.

دورنمای شرکت رسیدن به یک مجموعه آرایشی و بهداشتی کامل است که شامل تمام نیازهای مصرف کننده باشد و در این بین کیفیت بالا و قیمت مناسب از شاخصه های مسیر حرکت شرکت می باشد. امید است با برنامه ریزی مدیران و تلاش متخصصان امر، در آینده ای نه چندان دور  جایگاه شرکت به نحو شایسته ای ارتقا یافته و شرکت،  سرآمدترین در این حوزه شناخته شود.